Tuesday 26 June 2012

Hepi 2nd Anniversary My Love


11 Jun 2012 (Monday/Isnin)

Isnin ari tue minggu lalu our 2nd anniversary..
dek kerana kekangan waktu ekoran masing2 bekerja
so kami decide peruntukkan waktu yg ada dgn nonton ajer
tiket pon online jer..
nonton pon kt kwsn dkt umh jer..
mls nk g jauh2..rugi masa..
lgpn aku kerja..
lepas siapkerja/ berita, tempah tiket..
hubby lak masuk keje malam..
so ader lar quality time berdua sekejap..
sementara anakanda di umah BS..

Oleh kerana aku yg order tiket so ceritanya mestilar ape yg aku nk tgk..hu~~
kecian hubby ikut jer selera aku kn..
nak sgt tgk Snow White n The Huntsman
dah tau kalo citer epik2 gini gerenti hubby lelap..
kalo citer action cam fast furious tue br die tak tido..hu~~
tgk Harry Potter pon die tido..

sonang ajer..klik2 dapat tiket..
tak perlu beratur panjang2 kn..hik~~
Hubby sibuk drive, aku sibuk snap pic..

by da way..ape2pon..
mama syg abah sgt2..
semoga hubungan kita kekal hingga akhir hayat..
dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah..
(maknanya Aqil akan ada adik2 lagi..hu~~)

Banyak dugaan dan rintangan untuk kita jayakan hubungan kita nie..
satu tahun enam bulan berkahwin baru kita dapat tinggal sebumbung..
baru rasa 'nikmat' rumahtangga sebenar..
baru rasa tanggungjawab suami dan isteri sebenar..
baru rasa istilah berkeluarga..
baru ada 'rumah dan tangganya'
baru wujud rukun dan tetangganya..

segala dugaan dan rintangan kita tempuh bersama
untuk keutuhan dan kerukunan rumah tangga kita..
MAMA DAN AQIL SAYANG ABAH SGT2!!



No comments:

Post a Comment